
Stuur een afspraak naar helderziende Monique.
Geef aan op welk tijdstip en welke dag u helderziende Monique graag zou spreken via de telefoon. U ontvangt via e-mail een antwoord op uw afspraak.
U kan slechts enkele verzoeken per dag indienen.
Overzicht afspraken
Ik heb Monique net weer gesproken. Alles wat zij heeft voorspeld is uitgekomen!! Zelfs wat tijd betreft zit zij er bovenop! Het is een echte topper!! En wel 1000 sterren waard! Dus twijfel niet om te bellen.. ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt!!
Monique werkelijk ontzettend goed. Alles klopt. Haar voorspellingen kome echt uit. Ze is goed in het aangeven van tijd. Kort en krachtig en daarbij een lieverd. Vijf sterren aan waardering zijn echt te weinig voor haar. Tien plus van mij Ziva x
Dankje Monique, voor het fijne gesprek. Geeft mij weer vertrouwen en goede hoop voor de toekomst. Ga je raad opvolgen, zal niet makkelijk gaan maar ga er voor. Had dit nu net even nodig. Laat het je weten als je gelijk krijgt. Ik hoop het. Thanxxx Maren
Je voorspellingen zijn weer uitgekomen Monique. je bent echt super goed. Drie dagen geleden gesproken en het is uitgekomen wat je zei. Nu is het kijken hoe dit verder gaat lopen. We moeten het maar rustig afwachten maar top gezien. Heel zuiver je gave en de tips die je mee gaf daar heb ik echt wat aangehad. Lott.
Lieve Monique. Wat bent u een lief en een goud eerlijke vrouw. U bent echt heel erg goed. U voelt alles perfect aan. Voor mij bent u een Topper. Ik houd u op de hoogte. Heel veel liefs XXX.
Bedankt Monique voor je snelle reactie. ik zal nu afwachten en zien wat de toekomst mij brengt. Groetjes xxx Bridget.
Dankjewel Monique voor de mooie reading. Je zag alles heel zuiver. Je bent alle sterren uit de sterrenhemel waard. Wendy.
Monique is zo een rustgevende vrouw, voelde me echt goed na het gesprek en zal haar zeker terug bellen. Heb ook minder spanningen en heb goed geslapen na lange tijd. Liefs Sharida
Moniek. ik laat je een bericht achter als het uitgekomen is. In ieder geval bedankt. Liefs diana.
We zijn heel tevreden met je uitleg. bedankt voor je hulp . J en K.
Hoi monique je bent echt super. Tot nu toe is alles uitgekomen wat je zei. Nu nog wachten op de laatste stap , ik spreek je zeker snel weer. Niet alleen weet je precies te vertellen hoe het gaat maar je bent ook een heel leuk persoon. Dank je wel .
Monique, jouw voorspellingen neem ik vanaf nu altijd ten harte. Ik vroegg naar wat mijn toekomst zal brengen. Jij zei het komt goed. Je hebt gelijk gekregen. Dank.
Monique, je bent een eerlijk en fijn mens om mee te praten. De kaarten hebben voor jou geen geheimen en met de juiste vraagstelling komen al jouw voorspellingen uit. Ook ben je zo eerlijk om, als je het niet ziet, dat ook te zeggen. Je mag het dan nog niet zien. Vanavond mocht je het laatste stukje van de legpuzzel wel zien. Ik kan nu lekker gaan slapen. Ik houd je op de hoogte, maar weet zeker dat je het goed gezien hebt!. Veel liefs en dat je veel mensen mag helpen met hun levensvragen, Marleen.
Beste Monique, Je kunt het goed verwoorden. Jammer dat tijd boven niet bestaat. Ondanks gaf je toch wel aan of het dichtbij is of wat verder weg. ik ben je dankbaar en bel je zeker nog terug.
Monique is een aanrader. Een aantal malen heb ik met haar gesproken en dan komt ze snel tot de kern. Zij geeft bruikbare adviezen en ziet alles heel duidelijk. Heel knap hoe ze de dingen ziet en aanvoelt. Lieve groeten Mar.
hoi monique wat een mooie uitkomst weer alles klopt ik bel je nog voor de woning mvg helena
Lieve Monique, onvoorspelbaar sterke medium. Ik herinner mij in december heel goed dat je me voorspelde dat ik mijn geliefde moet losaten en midden mei dagelijks contact met ontmoeting, uitgekomen. Toppertje de beste. Frida.
Monique, bedankt. Je bent zo open en je geeft onmiddellijk rake en juiste antwoorden. Ik heb er een heel goed gevoel aan overgehouden en weet nu dat ik steeds op je steun kan rekenen. Nogmaals dank.
Beste Monique, eindelijk jij heb mij puzzel stukken gevonden en daar mee geholpen en het inzicht over mij vriend. Heel erg bedankt Joy.
Ik heb Monique het afgelopen half jaar een paar keer gesproken over mijn situatie en wat er in mijn leven speelde. Ik ervaar haar als iemand met een nuchtere en positieve benadering, die tegelijk ook heel bekrachtigend werkt. Ze helpt je om meer te accepteren, vertrouwen te hebben in wat komt en te erkennen dat wat echt voorbestemd is, niet aan je voorbijgaat. Wat ik ook waardeer is dat ze veel met tijdsaanduidingen werkt, al merkte ik zelf soms dat ik daarin nog een les had om niet te veel vast te klampen aan timing en verwachtingen. Dat inzicht heb ik van haar kunnen meenemen en dat heeft me geholpen om dingen meer los te laten en met meer vertrouwen te laten ontvouwen.