Recensie voor helderziende Dewa
Dewa de voorspellingen van vier maanden geleden zijn uitgekomen over de man uit het verleden. Jij bent gewoon een topper op de lijn. Heel moeilijk te bereiken maar de moeite waard om te wachten. Desiree
Recensie voor helderziende Carola
Lieve lieve Carola...voor de zoveelste keer heb je weer gelijk gehad...ik had je afgelopen keer gebeld en je zei nog...deze week zie je hem toch weer...ik had je verteld dat ik vorig weekend ( zondag ) bij hem was etc...ik had je daarna gebeld en je zei nog je zal hem zeker zien..ik zei nog...denk het niet want ik zie hem de week erop... Nou...we hadden gister( vrijdagav).met elkaar gebeld en hij zei nog...ik app je morgen( vandaag...zaterdag e hij is hier komen eten...nog even tv gekeken en hij ging op tijd weer naar huis...dus jou voorspelling is weer uitgekomen. Ik ga je as week zsm bellen en vertel je nog wel meer. Je bent super!... hele warme gr henny
Recensie voor helderziende Tara
Hoi Tara, Zoals beloofd een getuigenis. heel veel voorspellingen zijn uitgekomen super van je. Groetjes Jackie.
Recensie voor helderziende Esther
Esther ik heb enorme bewondering voor jouw als persoon waar ik dankbaar voor ben er gebruik van te mogen maken. Ik voel me begrepen en gehoord en je gaat gelijk krijgen dat weet ik zeker. Je hoort nog van me. Liefs Aylina.