
Op deze pagina kan je jouw ervaring delen met helderziende Carola. Een recensie helpt andere bezoekers om een beter beeld te krijgen van de manier van werken, de begeleiding en de persoonlijke aanpak van Carola. Jouw recensie draagt bij aan transparantie en vertrouwen.
Door jouw ervaring te delen help je anderen die op zoek zijn naar begeleiding die bij hen past. Een recensie biedt herkenning en kan steun geven aan mensen die twijfelen of zich oriënteren op een consult.
Veel bezoekers gebruiken recensies als aanvulling op het profiel van een consulent. Ze geven context en laten zien hoe consulten in de praktijk worden ervaren, wat bijdraagt aan een weloverwogen keuze.
Probeer steeds uw recensie zo duidelijk mogelijk te formuleren, zodat helderziende Carola iets heeft aan uw kritiek of recensie!
Geef ook sterren aan helderziende Carola zodat we uw recensie kunnen standardiseren. Uw e-mailadres zal nooit getoond worden op de website.
Uw recensie zal pas na goedkeuring op deze webite na te lezen zijn in de recensiespagina van helderziende Carola.
Lees meer recensies
Bezoek profiel Carola
Lieve lieve Carola...voor de zoveelste keer heb je weer gelijk gehad...ik had je afgelopen keer gebeld en je zei nog...deze week zie je hem toch weer...ik had je verteld dat ik vorig weekend ( zondag ) bij hem was etc...ik had je daarna gebeld en je zei nog je zal hem zeker zien..ik zei nog...denk het niet want ik zie hem de week erop... Nou...we hadden gister( vrijdagav).met elkaar gebeld en hij zei nog...ik app je morgen( vandaag...zaterdag e hij is hier komen eten...nog even tv gekeken en hij ging op tijd weer naar huis...dus jou voorspelling is weer uitgekomen. Ik ga je as week zsm bellen en vertel je nog wel meer. Je bent super!... hele warme gr henny
Lieve Carola Nou weer een voorspelling uitgekomen R...heeft vandaag berichtje gestuurd of ik straks bij hem wil komen... Ik ga dus ook zo naar hem toe..blijkbaar vindt hij het geen probleem dat ik daar weer kom..maar laatste keer was 4 wkn geleden... Je zei het laatst nog..je zei zo mij niks verbazen dat je hem zondag( vandaag14 juni) zie Ik bel je as week en dan hoor je wel eea.. Je bent een topper...maar dat wist je al Warme gr Henny
Lieve Carola. Jij bent een engel met een hart van goud, je gaf me vertrouwen en eindelijk komt er rust in mijn gedachten. Ik wens je veel liefde en licht toe.
Hi Carola... Als eerste dank je voor het fijne gesprek vanavond. Hij heeft R dus...gereageerd op mijn bericht...was rond 23.15..hij zei..nu even bellen ik had hem gebeld en hij vertelde hoe het eea is gebeurt,,,niet leuk allemaal...maar dat vertel ik je de volgende keer.. In iedere geval hebben we elkaar gesproken door telefoon.. Hij zei nog wel gaan elkaar snel zien.. Was een heel fijn gesprek. Ik bel je snel weer...hoop dat het met mijn zoon zoals je zei ook goed komt.. Jij dank je voor het fijne gesprek..je bent en blijft een topvrouw. Lieve groetjes Henny
Hi Carola Er is weer een voorspelling uitgekomen. Ik hoop je zsm te kunnen spreken zodat ik de voorspelling die je had gedaan , aan je te vertellen. Lieve gr henny
Hi Carola... Ik ga je volgende week weer even bellen... Dank je...voor het luisteren van afgelopen keer aan telefoon... Je bent een topper Gr Henny
Hi Carola, er zijn weer 2 voorspellingen uitgekomen. Ik ga je morgen je zsm bellen en hoop dat ik je telefonisch te pakken kan krijgen en dat ik het tegen je kan vertellen. Warme gr Henny.
Heel scherp en komt snel tot de kern. Begrijpt ook veel en zegt het zoals het is. Aanrader.
Lieve carola...jou vandaag gesproken...je verteld over ea betreft mijn dochter...je vertelde aantal weken geleden aan mij nog over haar...je voorspelling is uitgekomen...zoals vele voorspellingen die zijn uitgekomen...dank je wel weer voor het gesprek en hoop dat je voorspelling ook weer uitkomt dat ik R deze maand nog mag kunnen zien... Ik bel je zsm weer en als het zover is dan laat ik je het zsm weten...je bent een lieverd...topvrouw...warme gr Henny
Hi Carola... Ik ga je snel bellen...ik heb je eea te vertellen Tot gauw en je voorspellingen komen altijd uit... Je bent een toppertje Lieve gr henny
Lieve carola... Ik ga je snel weer bellen. Dank je wel altijd voor je luisterde oor..geduld en juiste vporspellingen Lieve warme groetjes Henny
Lieve Carola, wil je nog even bedanken voor je steun, raad en geduld weer met ons laatste gesprek. Veel van je voorspellingen zijn uitgekomen soms snel soms later, tijd is altijd moeilijk. Nogmaals dank je wel, je bent een topper en veel lieve warme groetjes Henny.
Carola, een maand geleden gesproken. 4 weken later komen de voorspellingen uit over de liefde. Ik had het nooit meer verwacht maar elk detail die jij voorspelde is uitgekomen. Ik wist niet goed of ik werkelijk wel wakker was. Meer sterren waard. Krachtige rechtuit medium. Liefs Maha.
Carola is de allerbeste op de lijn!! Ik zou niet weten wat ik zonders haar gaves zou moeten! J bent een topper.
Lieve lieve Carola Gister weer even met je gebeld...dank je weer voor je engelengeduld en ik hoop dat wat je hebt gezegd...dat hij toch eea laat weten...dat dit uitkomt.... Dank je weer voor het luisteren... Weet niet wanneer ik hem weer zal zien..maar uiteraard laat ik jou dit weten en hoop echt dat hij gaat praten. Ik wens jou hele fijne kerstdagen toe en zal je weer snel bellen Je bent een topper...heel veel lieve warme groetjes Henny
Lieveeeee Carola, sorry er ging iets mis met de lijn. Ik hoop dat ik je zo nog even kan spreken. Je bent de beste en al jou voorspellingen komen uit.
Bel je zsm lieve carola...... Je bent een topper en je voorspellingen zijn soms zo ongeloofelijk en komen altijd uit.. Lie gr henny
Lieve Carola, Had je laatst heel lang gesproken... Altijd fijn dat je zo goed kan luisteren en zekerje geduld. Ik ga je zsm deze week weer bellen... Heb je nog eea te vertellen. Heel veel liefs en je bent een topper.
Hoi lieve Carola, gister (dinsdag) nog met je gebeld. Helaas heb ik nog niets van R gehoord, hopelijk hoor ik weer snel van hem. Dank je wel weer voor het aanhoren van mijn verhaal. Je bent een kanjer en veel is altijd uitgekomen wat je zei. Je heb geduld, je oordeelt nooit en nogmaals je bent een kanjer. Bel je weer heel snel en hoop in die tussentijd dat ik iets hoor, zoals altijd laat ik je dat direct weten. Lieve gr Henny
Hi lieve Carola Ik heb je laatst weer gesproken...je vertelde me weer heel veel...ook dat ik hem weer snel zou zien. Ik zie R deze week... Ik zal je zsm weer bellen als ik hem heb gezien.. Zoals altijd zijn zoveel voorspellingen uitgekomen...ben je dankbaar voor je geduld.... Spreek je weer snel.... Lieve groetjes Henny