
Op deze pagina kan je jouw ervaring delen met helderziende Erika. Een recensie helpt andere bezoekers om een beter beeld te krijgen van de manier van werken, de begeleiding en de persoonlijke aanpak van Erika. Jouw recensie draagt bij aan transparantie en vertrouwen.
Door jouw ervaring te delen help je anderen die op zoek zijn naar begeleiding die bij hen past. Een recensie biedt herkenning en kan steun geven aan mensen die twijfelen of zich oriƫnteren op een consult.
Veel bezoekers gebruiken recensies als aanvulling op het profiel van een consulent. Ze geven context en laten zien hoe consulten in de praktijk worden ervaren, wat bijdraagt aan een weloverwogen keuze.
Probeer steeds uw recensie zo duidelijk mogelijk te formuleren, zodat helderziende Erika iets heeft aan uw kritiek of recensie!
Geef ook sterren aan helderziende Erika zodat we uw recensie kunnen standardiseren. Uw e-mailadres zal nooit getoond worden op de website.
Uw recensie zal pas na goedkeuring op deze webite na te lezen zijn in de recensiespagina van helderziende Erika.
Lees meer recensies
Bezoek profiel Erika
Hoi, wat ben ik blij om te zien dat jij weer on-line bent. Je bent een heel goed medium die er zelden of nooit naast zit. Je bent en blijft mijn grote voorbeeld. Je stalker uit nederland ;-).
Erika, Top wat je verleden week voorspelde. er is al een groot deel uitgekomen . Heel veel dank voor je luisterend oor en begrip. Het plaatje klopt. Peter.
Dank je wel lieve Erika. Dank voor de steun en je begrip.
Ik belde je 2 weken geleden en er is al iets uitgekomen. Nu de rest nog maar ik heb er alle vertrouwen in.
Erika. Je bent rustig en goed. Dank je wel, groetjes Miranda.
Lieve Erika, ik spreek je nu al een hele tijd en elke keer kan je oppikken waar we gebleven zijn. Je haalt alles er zo perfect uit. Hoe doe je dat toch? En het klopt ook altijd. Ik ben je superfan en zal dat blijven. Veel liefs ysaline.
Heel erg bedankt voor alle gesprekken Erika, al die tijd dacht ik dat je ernaast zat maar het was simpelweg een kwestie van tijd.
Erika, wat ben je duidelijk en eerlijk,dankjewel
Lieve Erika, Je hebt het weer goed gehad, dank je wel
Lieve Erika. Ik heb je juist gesproken en wat een warme dame ben jij. Je wist me een heleboel te vertellen en kan ook iemand echt gerust stellen. Een echte aanrader Fatima x
Zo goeie en vriendelijke medium. wist alles over me dank je Erika. U heeft mij heel goed geholpen en ingeeft alles goed gezien. Heel erg bedankt. Noemie.
Erika, zo blij dat je terug bent! Altijd zo fijn om met je te praten! Ik wens je veel sterkte en wil je zeggen dat je een top medium bent! Liefs!
U heeft het goed gezien. Dank voor de heldere berichten. Liefs!
lieve erika u had het weer goed gezien dankuwel ik bel u snel weer xx
Gelijklopend met de andere kleine schare van goede mediums. Zonder op voorhand wat te weten. Dus naar haar bellen of mailen is het honderd procent waard.
Gelijklopend met de andere kleine schare van goede mediums. Zonder op voorhand wat te weten. Dus naar haar bellen of mailen is het honderd procent waard.
Lieve Erika, Dank nogmaals voor je luisterend oor, je tijd en vooral geduld en hopelijk tot gauw. Het was fijn om even met je te mogen praten. Gr Rita.
Steeds top om met Erika te spreken. Ze blijft steeds bij hetzelfde. Een Top-Madam. Bedankt .
Enorm bedankt voor je inzichten. Hoe jij alles aanvoelt, voorspelling is uitgekomen. Bedankt ook voor je steun. Je bent echt heel goed en ook altijd eerlijk en heel vriendelijk.
Lieve Erika, je hebt al mn twijfels weggenomen. Hartelijk dank voor al je bevestigingen. Je bent een prachtmens met super invoelende energie, super goed. Hoop je gauw weer te spreken. Knuffels, een grote fan.